Otsikko taitaa kertoa jo melkein kaiken. ;) Oon 16w likka, kuka käy lukion ensimmäistä. Paikkakuntana toimii Riihimäki. Mull on mahtavii ystävii vähän eri puolilta Suomee. Mull on Äiti, puol-isä ja pikkusisko. Mun vanhemmat on eronnut ja mun iskän luona on isin vaimon lisäks kuus pikkusisarusta. Mull on mun äitin luona, missä asun neljä liskoo, ja joulun jälkeen ehkä jopa seittemän. :) mutt se mun perheestä.
Ja kuva musta:
Dare to Care <3
Ja osaan olla tooodella oudon näkönenkin ;)
Molemmat näyt on aika arkipäiväsii jos mun ystäviltä kysyis. Mutta yleensä kaikki naamiastyyppiset pukeutumiset jätetään juhliin. ;)
Mun harrastuksiin kuuluu seurakunnan varhaisnuorille kerhon ohjaaminen ja leireill isosena olo, sekä tapahtumissa avustaminen. Oon lisäks rippikoulu isosena. :)
Harrastuslistan jatkoksi pääsee vielä Suomen Punainen Risti, jossa olen Reddie Kids kerhonohjaaja ja leirinohjaaja. Myös nuorisoryhmä ja nuorisotoiminta on mun juttu.
http://youtu.be/r4U8e1_I2KwEihän listaus tähän pääty vaan aikatauluun mahtuu myös nuorisovaltuusto. Toimin Riihimäen Nuorisovaltuuston puheenjohtajana, lyhyesti sanottuna kyseessä on NuVa
Ja MLL:n lastenhoito ;)
Kesällä koitan jättää aikaa myös golffille ;)
Tossa taitaa olla kaikki harrastukset.... Vapaa-aikaa tulee vietettyä tietenkin myös kavereiden kanssa. :)
Oon ite tosi positiivinen, ja yleensä hyvällä tuulella. ;) Mull on paljon kaikkii ideoita, joista vaan murto-osa valitettavasti pääsee toteutusvaiheeseen asti. ;) Oon avoin persoona ja sosiaalinen elukka :) Sitt jotakin musta mistä en tykkää, semmonen asia on vaikkapa se kun jätän asiat viime tippaan... Niin käy aikasta usein... :D Aivan niinkun mun piti postaa 'kuka mä oikein oon?'-juttu jo ihan aluksi.... Onhan siitä ny kuukausi.... :D








Kiitos Pinza! Muutit nimen :D
VastaaPoistaOnks nyt better? ;) Vai löytyykö sun hippotalamuksesta joku mahtava idea paremmaks nimeks? ;)
VastaaPoista