Vuosi Intiassa 2014-2015

Vuosi Intiassa 2014-2015
Marina Beach :*

maanantai 7. huhtikuuta 2014

Ei ihan vaihtoon liittyvää ;)

Nyt olis taas pari lomaketta allekirjoitettu, ja sijoitustietoja odotellessa olisi tarkoitus suunnata ystäväin Heidin kanssa kohti Berliiniä ja Warsovaa :o Lähtö keskiviikko aamuna kasilta ja paluu maanantai-iltana. Sieltä palatessa olisi tarkoitus tehä reissusta selostus päivä kerrallaan, nyt katsomaan vielä huomisia koulukirjoja ja miettimään pakkaamista. :) Reissun aikana pitäisi myös tulla kesän isoshakujen tulokset :O Kävin muuten moikkaamassa mun iskää edeltävänä viikonloppuna, oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti