Vuosi Intiassa 2014-2015

Vuosi Intiassa 2014-2015
Marina Beach :*

perjantai 8. marraskuuta 2013

Nenäpäivä 2013

Eilen tuli käytyä geomiitissä, ja tänään onkin jo nenäpäivä ja mä meen moikkaan iskää :) Eilen olin kyllä tooodella edustava Ennin ja Jaakon kanssa ;) Eli keskellä minä (Pinja) vasemmalla Enni ja oikealla Jaakko.
Miitissä vierailtiin tähtitornilla, ja pääsin ihkaensimmäistä kertaa observatorioon!!! Eli silleen ihan jees. Tänään sitt illalla tarkotuksena kattoo nenäpäivä show ;) ja nyt voi hyvillä mielin levätä ennen koeviikkoo koska oon saanu oikeestaan kaikki AFSn paperit hoidettuu, enään allekirjoitus ja postiin :) Intiasta tai Intian tavoista en oo oikeen löytäny mitään hyvää sivuu, joten vähän sad face, mutt eiköhän niitäkin löydy jos oon tarpeeks sinnikäs. Nyt nokka kohti juna-asemaa ja Iskän kotia :) 


Tänään voi sitt fiilistellä vuoden 2013 nänäpäivä biisin tahdissa, joka on Robinin Erilaiset!!  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti