Miitissä vierailtiin tähtitornilla, ja pääsin ihkaensimmäistä kertaa observatorioon!!! Eli silleen ihan jees. Tänään sitt illalla tarkotuksena kattoo nenäpäivä show ;) ja nyt voi hyvillä mielin levätä ennen koeviikkoo koska oon saanu oikeestaan kaikki AFSn paperit hoidettuu, enään allekirjoitus ja postiin :) Intiasta tai Intian tavoista en oo oikeen löytäny mitään hyvää sivuu, joten vähän sad face, mutt eiköhän niitäkin löydy jos oon tarpeeks sinnikäs. Nyt nokka kohti juna-asemaa ja Iskän kotia :)
Tänään voi sitt fiilistellä vuoden 2013 nänäpäivä biisin tahdissa, joka on Robinin Erilaiset!! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti