Vuosi Intiassa 2014-2015

Vuosi Intiassa 2014-2015
Marina Beach :*

lauantai 16. marraskuuta 2013

Vihdoin

Se tunne kun kaikki laput ja tiedot on täytetty ja postitettu.Vihdoin voi unohtaa kaiken paperisäädön ja keskittyy vähän enemmän kouluun ;) viime torstaina sain painettua koneella nappia; lähetä AFS toimistoon. Enää ei tarvi niitä miettii, paitsi kun tulee jotain jonka unohdin täyttää...

Viikonloppuna olin Suomen Punaisen Ristin nuorten piiriparlamentissa ja pikkujouluissa, aiheena pukeutumiseen oli GHETTO ja kyllähän mä mielestäni siinä ihan hyvin onnistuinkin :)
Tarkotuksena meillä oli kattoo leffa sillon illalla puolen yön vaiheessa, mutta eihän se lähteny pyörimään, lopputulos koneen sammuttelun yms säädön jälkeen oli että nettiyhteys oli vaan katkennu... Huoh :D no kylähän se siitä sitten lähti :) 

Aamulla kun piti siivotan nuorisotila yön/illan jäljiltä kuntoon, niin olihan se mukavaa tunti raaputella ovesta jesaria pois... Kyllä, olimme edellisenä iltana peittäny ovet jesarilla ja jätesäkeillä ettei kukaan näe sisälle, mutta ei tullut ihan mieleen ettei se jesäri lähtisi irti... Testattiin saippuavettä=helpotti hieman, Tulitikkua=hyvä mutta hajosi nopeasti, Jesaria=toimi paikoin, Tiskiharjaa=ei toiminut, Pyyhekumi=toimi apuvälineistä saippua veden kanssa parhaiten ja Kynnet=vanhin ja parhain :) Tosin myös työläin, tulihan sitten paria muutakin tapaa koeteltua, mutta niitä en tähän hätään muista ;)  

Kotiinkin selvisin hengissä, heti kotona vaan ottamaan päivänokosia ja syömään.
Nyt sitten suunta olisi nukkumaan ja aamulla kokeisiin lukemaan ;)


2 kommenttia:

  1. Törmäsin sun blogiin ja mäki oon lähdössä vaihtoon AFS:n kautta! Tosin suuntana on USA eikä Intia :D Minkä takia muuten päädyit kaikista maavaihtoehdoista just Intiaan?

    http://aili-in-the-usa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Niin... Miks just Intia... ;) Halusin jotain täysin erilaista jollon vastaan tuli Aasian maat. :) Sitten Se pikkuhiljaa tarkentu Intiaan, kun aattelin(ja aattelen yhä) ett Intia on täydellinen vastakohta. :) Se erilaisuus johdatti tuohon valintaan. Mun pitää käydä tsekkaan sunkin blogi kunhan pääsen vaan koulust himaan :)

    VastaaPoista