Tässä lähiaikoina perheeni teki päätöksen ottaa meille asumaan yhden telecom-vaihtarin Italiasta kolmeksi viikoksi. Meillä tuppaa käydä niin että, kun jostain innostutaan niin siihen hurahdetaan samantein. Niin kävi tässäkin tapauksessa, joten meille tulee myös semesteroppilas puoleksi vuodeksi Italiasta. Saa nähdä miten tulevat viihtymään mun huoneessa, jonka muuten juuri siivosin :)
17-vuotias likka koittaa siipiään pallon lämpimämmällä puolella, Intiassa. Chennai, rannikkokaupunki etelässä idän puolella.
Vuosi Intiassa 2014-2015
Marina Beach :*
maanantai 16. kesäkuuta 2014
Vajaa kolme viikkoa
Lähtöön on enää 17 päivää. Vaatteita on Intiaa varten osteltu ja AfSltä olen saanut hieman tietoa lennosta, joka on siis 3.7 klo 20.10. Välillä on harmittanut kun kaverit ja perhe jää tänne Suomeen, mutta samaan aikaan en malttaisi odottaa lähtöä. Eli aika ristiriitaisia tunteita. Tänään kävin lukiolla piikittämässä itseeni viimeisen rokotteen Japanin aivotulehdusta vastaan. Nyt ennen lähtöä, mulla alkaa huomenna parin yön lastenleiri, jolla olen isosena, ja samoin ensi viikolla on lastenleiri, joka kestää kolme yötä. :) Kun jälkimmäinen leiri loppuu niin on lähtöön enää viikko, ja se ajatus tuntuu hurjalta! Mitään ei ole vielä oikeastaan valmiina, tuliaisia ollaan mietitty ja tarkoituksena on viedä pari muumimukia ja Patun ja Tatun Suomikirja, sekä reseptikirja Suomesta. Sekä tietenkin salmiakkia, Fazeria ja marianneja. :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti