Pakkaamista a'la Pinza
Pelkkä ajatus pakkaamisesta ahdistaa, sillä olen todella huono pakkaamaan etuajassa. Vajaa viikko ennen lähtöä tartuin itseäni niskasta kiinni ja aloitin pakkaamisen todenteolla. Pakkasin matkalaukkuni sisään käsimatkatavaralaukkuni, ja lähden pelkällä repulla ja yhdellä matkalaukulla kohti Intiaa. Alla hieman mitä pakkasin mukaan. Irtokarkkeja kilon edestä, Kettukarkkeja, Marianneja, Mariannerakeita, pari Fazerin levyä, Salmiakkia, Daimia, Muumimukeja jokaiselle mun hostperheessä, Kokkikirja Suomesta, sanakirja, Intian matkaopas, keittiöpyyhkeitä sekä Tatun ja Patun Suomikirja.
Vaatteista nappasin mukaani kymmenisen paitaa, parit housut, hameen, hupparin, lökärit, villasukat, alusvaatteet, farkut ja parit shortsit. Mukana on tietenkin myös aurinkorasvaa, hygieniatarvikkeet, shampoot, puhdistusaineet, Suomen lippu, lenkkarit, flip-flopit, sadeasu ja jotain extraa turhan ja tarpeellisen väliltä ;)
Ihanat, kauheat läksiäiset
Rakkat ystäväni ovat pitäneet mulle ihania läksiäisiä, jotka on samaan aikaan ollut aivan kauheat, koska olen tajunnut että en tule näkemään näitä mun päivän piristeitä melkein VUOTEEN!! Sekaan on mahtunut vaikka mitä. Martinassa syömistä ihanuuksien kanssa. Suomi-yllätys juhlat joissa oli kaikki niin Suomalaista, kun vaan voi olla, oli Suomivisaa, makkaraa, koivun oksia, ruissipsejä ja mustikkapiirakkaa. Sainhan muistoksi suomesta kontaktoidun hyttysen mukaani.
Minut on viety autolla silmät sidottuna mökille, jossa ollaan mässäilty, tai sitten ollaan pelailtu pleikalla ja kävelty ulkona tihkussa, missä sain aivan ihanan paidan jossa on kaikkien murujen kuvat. Ollaan saunottu ja vietetty laatuaikaa laskien tunteja lähtöön.
Viimeisinä päivinä olen päässyt keilaamaan upeassa seurassa ja istumaan kirkonmäelle. Kiitos höpöt! Lähtöpäivänä menin aamusta ystäväni Lauran kanssa Suomenlinnaan ja viime hetken ostoksille. Kiitos kaikille ihanille ja rakkaille ystävilleni! Laura ja Äiti saattoi mut sitten kentälle, missä sain lentoliput ja passini. Turvatarkastuksesta selvisin hengissä ilman ongelmia ja matkalaukkukin painoi sopivasti 23 kiloa. Nyt istun lentokoneessa odottaen lähtöä ja seuraavan kerran viestiä Intian puolelta :)
Pari kuvaa läksiäisistä :)







Voit tuoda mulle Intiasta yhtä paljo karkkii ku mitä veit sinne XD
VastaaPoistaHahahhaa :D Oli aikasta tuskaista raahata sitä laukkua ;)
PoistaVoin kuvitella ^.^
VastaaPoista