Liikenne
Liikenne on kuin tetris-peli. Tiedättehän, se missä palat tippuu ja ne pitää saada kohdilleen mahdollisimman tiiviisti. Ensin pysähtyvät autot ja seuraavana mopot sekä skootterit pujottelevat mahdollisimman pitkälle. Täällä ei varmaan edes tunneta sanaa kaista, vaan nähdään että tässä on tie ja niin monta kulkuneuvoa vierekkäin kun on mahdollista. Liikennehän on vasemman puoleista. Jos haluaa ylittää kadun niin pitää vaan rohkeana lähteä puikkelehtimaan kaaoksen keskelle, sillä suojateitä ei ole.
Ihmiset ja koti
Pään heiluttaminen puolelta toiselle tarkoittaa täällä kyllää, ehkää ja eitä. Ja äänenvoimakkuus vaihtelee lauseen sisälläkin huudosta kuiskaukseen. Kotona pyörii äidin ja veljen lisäksi, autonkuljettaja, kodinhoitaja, keittiöapulainen ja ilta-kodinhoitaja. He tulevat päivittäin petaavat pedin, siivoavat, tekevät ruokaa, hakevat tavaroita kaupasta, vievät minne vain pyydät viemään ja hoitavat juoksevia asioita. Välillä siis tuntuu hieman oudolta jättää vain astiat tiskipöydälle ja mennä puuhaamaan muuta. Simkorttia varten annoin vain puhelimeni autonkuljettajalle ja kävi hoitamassa simkortin minulle ja aktivoi sen yms. Perheeseen kuuluu jättimäinen suku jota olen tässä koittanut opetella. Kaikkien nimien perään tulee jokin pääte kuten Chachi (isän veljen vaimo) tai Dadima (isän isä).
Mitä puuhailen
Täällä olen koristellut kenkälaatikoota, käynyt katsomassa koulua ja vieraillut veljen parhaan ystävän kotona, jossa katsoimme leffaa ja söimme maissia, jäätelöä ja suklaata. Eilen illalla täällä satoi ja tuuli aivan hulluna. Ruoka on mausteista ja välillä sitä syödessä tulee vedet silmistä. Huomenna suuntaan shoppailemaan veljeni ystävän kanssa.

Kuulostaa tosi siistiltä! Mäki haluun XD
VastaaPoista